Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής έχοντας ως αφετηρία την ενημέρωση και την στήριξη των επιχειρήσεων, την ανάπτυξη της ανταγωνιστικότητας τους, της καινοτομίας και της εξωστρέφειας τους, τη στήριξη της τοπικής αγοράς και της κοινωνίας, πρόκειται να θέσει σε λειτουργία νέες διαδικτυακές-ηλεκτρονικές ανταποδοτικές υπηρεσίες υψηλής τεχνολογίας, σημαντικής
προστιθέμενης αξίας, προς τις επιχειρήσεις μέλη του.
Η σημερινή εποχή είναι προκλητικά γρήγορη και η
πληροφόρηση αποτελεί στρατηγικό συνεργάτη του κάθε επιχειρηματία σε ένα τοπίο που μεταβάλλεται ραγδαία και πολλές φορές απρόβλεπτα. Το Επιμελητήριο της Χαλκιδικής έχει αποκτήσει πλέον τις απαραίτητες τεχνικές υποδομές ώστε να μπορεί αποτελεσματικά να προσφέρει στις επιχειρήσεις - μέλη του συγκεντρωμένες όλες τις πληροφορίες που αυτές έχουν ανάγκη για τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξή τους μέσα και έξω από τη χώρα.


Δυνάμει του ΦΕΚ 3586/31.12.2014 , που σηματοδοτεί μια νέα εποχή στη σχέση Επιμελητηρίων – Επιχειρήσεων, ορίζονται ενιαία ανταποδοτικά τέλη για την παροχή ανταποδοτικών υπηρεσιών από το Επιμελητήριο. Για το λόγο αυτό, το Επιμελητήριο Χαλκιδικής προετοίμασε και θα παρέχει στα μέλη του, μια μεγάλη γκάμα ανταποδοτικών υπηρεσιών για τις αντίστοιχες συνδρομές, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των επιχειρήσεων του νομού μας και στο πλαίσιο του θεσμικού του ρόλου.
Διευκρινίζεται ότι οι παρακάτω υπηρεσίες του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής, θα παρέχονται μόνο στις επιχειρήσεις που θα έχουν καταβάλει την ετήσια ανταποδοτική συνδρομή τους για το 2015 και θα έχουν εξοφλήσει ή διακανονίσει τις οφειλές τους από προηγούμενα έτη.



Έτσι ,
1) Μέσω της τουριστικής πύλης www.filoxeno.com σε ειδικό εικονίδιο που θα προβάλλεται η Χαλκιδική, θα δίνει τη δυνατότητα να προβάλλονται όλες οι επιχειρήσεις του Τουρισμού στη Χαλκιδική, όπως καταλύματα, ξενοδοχεία, αγροτουριστικά, επιχειρήσεις εστίασης-διασκέδασης, επιχειρήσεις ενοικίασης, τουριστικά πρακτορεία-γραφεία, επιχειρήσεις με δραστηριότητες(ιστιοπλοΐα, αναρρίχηση, πεζοπορία, ιππασία, κλπ), επιχειρήσεις με τοπικά ή παραδοσιακά προϊόντα. Ιδιαίτερα οι επιχειρήσεις διαμονής θα μπορούν να συμμετέχουν και σε ένα ενιαίο και αυτοδιαχειριζόμενο Σύστημα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων (on-line booking)με πολλές δυνατότητες και εύκολη ενσωμάτωσή του στην δική τους ηλεκτρονική σελίδα.
2) Μέσω της Πανελλήνιας Ηλεκτρονικής Αγοράς www.directmarket.gr , θα δίνει τη δυνατότητα για μια πολύ μοντέρνα και φιλική παρουσίαση των προϊόντων. Οι αγοραστές θα απολαμβάνουν μια μοναδική εμπειρία αγορών, κινούμενοι μέσα σε ένα ενιαίο Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα, γεμίζοντας το καλάθι τους (shopping card), με προϊόντα από διαφορετικά καταστήματα, αξιοποιώντας τις συστάσεις ή σχόλια άλλων αγοραστών και δημοσιεύοντας τα δικά τους (social shopping). Η παραγγελία αυτόματα θα διαμοιράζεται στους διαφορετικούς προμηθευτές, θα πληρώνεται ηλεκτρονικά (με κάρτες/κατάθεση) ή με αντικαταβολή και παραδίδεται μέσω courier, μεταφορικής ή από τους ίδιους.
3) Μέσω της On line συμβουλευτικής υποστήριξης (ειδικό εικονίδιο στο site του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής www.epichal.gr _ On line Σύμβουλος του Επιχειρηματία) θα παρέχονται υψηλού επιπέδου εξειδικευμένες υπηρεσίες στήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε ερωτήματα που θα αποστέλλονται μέσω αυτής της ηλεκτρονικής υπηρεσίας σε εξειδικευμένους συμβούλους (ΣΟΛ) και οι οποίοι θα απαντούν άμεσα με ηλεκτρονικό τρόπο τόσο στην ειδική εφαρμογή όσο και στο e mail του ενδιαφερομένου, σε θέματα που απασχολούν τις Ελληνικές επιχειρήσεις όπως, φορολογικά, λογιστικά, εργασιακά, ξεκινώντας μια επιχείρηση, μεταβίβαση επιχειρήσεων, προγράμματα και πηγές χρηματοδότησης.




Το Επιμελητήριο, στέκεται αρωγός και είναι πάντα δίπλα στον επαγγελματία και επιχειρηματία της Χαλκιδικής. Στόχος του είναι να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προς όφελος των μελών του, αλλά και της κοινωνίας της Χαλκιδικής γενικότερα.
Οι παρεχόμενες υπηρεσίες του Επιμελητηρίου, αλλά και οι συνεχείς παρεμβάσεις του στην πολιτεία για όλα τα θέματα της επιχειρηματικότητας - ειδικά στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε - αφορούν όλα τα μέλη του Επιμελητηρίου, τα οποία οφείλουν να έχουν τακτοποιήσει τις υποχρεώσεις τους και να στηρίζουν την προσπάθεια αυτή.


www.epichal.gov.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου